Dråby strand Camping 2012

Opdateret sidst den 26-02-2018

20-04-12

Vi ankom til Dråby camping hvor vi stillede CV op lige over for Caspers cv, vi skulle passe børnene for Stine havde lige født ”en daglig pige på 2000g og 46 cm JA JA.

Men enden vi kørte skulle June lige hente børnebørnene, og medens hun gjorde det kørte jeg ud og koblede den på bilen,

Efter en varm velkomst blev vi hen vist lige overfor sønnens cv, så børnene ikke havde langt til at få nogle legesager hvis de havde behov for det. Vi fik sat teltet op og fik gang i varmeovnen da man ikke kunne sige at der var for varmt i dag. Senere kørte vi ind til Skejby hospitalet for at se den lille, jamen sikke en lille en, der efter kørte vi tilbage til pladsen.

Lidt senere kom Ivan forbi og vi fik en lille hygge snak.

Her er pladsen

Så er campingvognen på plads

Her er Caspers og Stines campingvogn

Så bliver der hygget

Lørdag 21-04-12

Da June og jeg stod op sov børnene stadig, de var også sent oppe da de så Star Wars, senere tog vi til Ebeltoft for at de kunne få en isvaffel samt vi kunne se på forretninger for at sen om der var noget vi ikke kunne undvære, vi gik ind i den isvaffel butik Paradis ”tror jeg det hedder, isen er lavet natur produkter” oppe ved Rådhuset, der bestilte vi 4 stk. det var ingen af os kunne lide det.

Vi kom tilbage til campingpladsen, og der har de isvafler, som det plejer at være, så vi købte 4 stk. og de var gode. Drengene gik over på hoppepuden og senere var de i gang med at spille fodbold sammen med nogle andre drenge.

Toilet bygningen nr. 2 som ligger på den anden side af informationen bygningen

Super morderne toilet med gulvvarme

Her til venstre bruser

Her er håndvaske

Søndag 22-04-12

Op af formiddagen gik Elias og jeg ned til vandet, Markus ville se film, så vi gik selv og det nød han, han snakkede hele tiden om alt muligt medens han ledte efter en sten med hul i da vi var kommet længere hen på stranden gik vi op gennem sommerhusene og tilbage på pladsen.

Senere var de ude for at spille fodbold, og jeg kunne ikke dy mig jeg ville også spille lidt med, det gik også godt i et stykke tid, men jeg må have været træt på et tidspunkt, for lige pludselig da jeg fik bolden fra Elias skulle jeg løbe op for at lave mål faldt jeg lige så lang jeg var, og de grinede af det, men alligevel kom de for at hjælpe mig op.

Senere på eftermiddagen kom Casper for at hente Marcus da han skal i skole i morgen.

Her laver jeg mål men bolden render gennem nettet

Har har Marcus overtaget

Mandag 23-04-12

Overmiddag tog vi til Ebeltoft for at se fregatten Jylland, Elias kikkede en del på kanonen, vi kunne høre at et krigsskib var ved at starte op så vi gik der hen, June sad og ventede på os

Elias kikker på hvordan stopper lunten i hullet

Tirsdag 24-04-12

Sidste dag på Dråby camping og vi skal have pakket sammen.