Rejser 2017

Simonhof camping

Flyvesandet camping

Skriv her lene

Vi skal på camping tur med Jamie & Lene og børnene, turen gik til DCU Flyvesandet på Fyn, vi ankom en halvtime får de åbner fra middagspausen, vi fik os check et, ind og fik plads. Og vi havde lide fået den på plads så kom de, så vi måtte hjælpe Jamie med at skubbe CV da den ene mover ikke virker, men det gik godt og så var han på plads.

Husk at se billederne til sidst på siden

Lørdag 19-05-2018

Vi stod op til solskin, 16⁰ men det blev meget varmere, vi tog til Otterup for at se på vinduer samt for at handle ind. Vi fik lige en kop kaffe nede på torvet Da vi kom hjem gik vi alle op på legepladsen, og her fik de en god tid til at lege på den gode legeplads. Lene tog Børnene med toget, som kørte rundt på campingpladsen, og det var faktisk en lang tur de var ude på. Her kl. 16 skal vi på til børne banko det var faktisk ret godt, hele 7 spillerunter. Senere begyndte vi at tænde grillen og stille frem til aftensmad,

Søndag 20-05-2018

Jeg stod på kl. 7 her til morgen og alle sov trygt, så jeg måtte være stille for ikke at vække konen. Så jeg sad udenfor under solseglet, senere fik vi morgenmad. Senere var vi nede ved stranden for at soppe, og det var overraskende varmt, der var også nogen som badede. Sidst på eftermiddagen begyndte jeg at tage solsejlet ned og læsejlet medens det er tør, for vi skal jo hjem i morgen.Afslutning af en god weekend og kl. 10 sang vi flaget ned og takkede vi hinanden for en god weekend. Og stille og roligt begyndte de forskellige at pakke sammen, og køre hjem.

Galleriet

Billeder af resten af turen